Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Portals educatius. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Portals educatius. Mostrar tots els missatges

dijous, 22 de desembre del 2011

Portals educatius

Els dos últims dies de GTIC (els dies 15 i 22 de Desembre), hem estat treballant amb dos portals educatius: l'edu365 i l'xtec.
En la primera sessió, vam estar observant com funcionava i què hi havia en aquests portals, i en la segona sessió, per parelles vam explicar alguns dels apartats de cada portal.
El que vaig aprendre en aquestes dues sessions, a part de com utilitzar-lo i saber tota la informació que hi poc trobar, és que al llarg de la meva carrera i professió, utilitzaré aquests portals moltes vegades.
A més a més, aquests portals tenen enllaços a altres molt interessants com ara l'àgora.